ΑΠΕΡΓΙΕΣ

strike.jpg

Κάποτε η λέξη απεργία είχε πολύ διαφορετικό νόημα, τώρα η λέξει απεργία σημαίνει …ρεπό απο την δουλειά!!!

Όχι δεν είμαι κατά των ανθρώπων που απεργώντας διεκδικούν και τα δικά μου δικαιώματα, απλά δεν συμφωνώ με τον τρόπο που τα διεκδικούν. Θα μου πείτε, τότε ρε μεγάλε εσύ γιατί δεν κάνεις κάτι για να αλλάξει ο τρόπος? Εγώ πάλι θα σας απαντήσω… ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ!!!

Τι σημαίνει συνδικαλιστής??? Ωραία ερώτηση!!!

Κομματικό υποκείμενο τοποθετημένο σε θέση που χωρίς να δουλεύει αμοίβεται πλουσιοπάροχα και συνάμα έχει άποψη για το τι συμβαίνει και για το τι πρόκειτε να συμβεί στον τομέα του!!!

Προσωπικά γνωρίζω ανθρώπους που είναι πρόεδροι συνδικαλιστικών οργάνων και που ποτέ δεν έχουν ασχοληθεί με το κομμάτι της δουλειάς που εκπροσωπούν!!! Αλήθεια ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ τι δουλειά κάνει? Οι πρόεδροι τον περισσοτέρων συνδικαλιστικών οργάνων τι επαγγέλονται??? Αν γνωρίζει κανένας παρακαλώ ας μου απαντήσει.

Όλα αυτά τα γράφω διότι δεν δέχομαι να με κουμαντάρουν και να αποφασίζουν άλλοι για την ζωή μου και για το πότε θα πάρω σύνταξη. Εσείς κύριοι που αποφασίζετε αλήθεια πότε θα πάρετε σύνταξη?

Δέν είμαι ούτε αριστερός ούτε δεξιος ούτε οικολόγος, απλά είμαι ένας άνθρωπος που έχει πολλές ανησυχίες για το τι πρόκειτε να του ξημερώσει αύριο.

Τα σκουπίδια έχουν φτάσει στα καλώδια της ΔΕΗ ,οι συνδικαλιστές της ΔΕΗ με τις υποκοινούμενες διακοπές ρεύματος που κάνουν το μόνο που θα καταφέρουν στο τέλος ειναι, να υποχρεώσουν την δοιήκηση της ΔΕΗ να κάνει και άλλη αυξηση στα τιμολόγια για να καλύψει τον δανεισμό ρεύματος απο γειτονικές χώρες!!!Εγώ πάλι με την σειρά μου έχω χαζέψει διότι η ΑΕΚ δεν πέρνει πρωτάθλημα!!! Ο Κωστάκης χάζεψε γιατί προσπαθεί να βρεί 700.000.000 ευρώ τον χρόνο για να πληρώνει τους συνταξιούχους και ταυτόχρονα χαρίζει 6 δις ευρώ τον χρόνο στους μεγαλοκαρχαρίες !!! ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΩΡΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ? Χαζέψαμε όλοι μου φαίνεται!

Υ.Γ Αληθεύει πως αν κάποιος που εκλεγεί βουλευτής έστω και για μια φορά παίρνει σύνταξη 3000 ευρώ περίπου?

Y.Γ2  Αληθεύει πως το ταμείο των παπάδων θα ενωθεί με αυτό των δημοσιωγράφων?

legend_1.jpg

 


 

6 Responses

  1. Εσύ καλά τα λες,Φάνη μου αλλά δυστυχώς φωνή βοόντως εν τη ερήμω! γιατί μπορεί θεωρητικά η χώρα αυτή να γέννησε τη δημοκρατία αλλά μάλλον στην πορεία κάτι ξεχάσαμε… τα έμαθαν οι άλλοι και εμείς
    τα ξεχάσαμε….

    δεν κατηγορώ κανέναν που απέργησε ακόμα κι αν απέργησε εις βάρος μου κι αν μπορούσα θα έκανα
    κι εγώ απεργία αφ’ενός μεν γιατί αδιαφηλονίκητο δικαίωμά μου,αφ’ετέρου στην προκειμένη έχω κάθε
    λόγο να παλέψω για να προασπιστώ τα δικαιώματά
    μου!

    εδώ έχουν θάψει άλλα κι άλλα θέματα,δεν θα θάψουν κι εμάς τους ίδιους? έχει μάθει κανείς τι γίνεται με την υπόθεση Ζαχόπουλος? μάθαμε ποτέ για το σκάνδαλο της siemens? τίποτα! αυτό δεν είναι κράτος,είναι μπουρδέλο και θα παραμείνει έτσι ωσότου επιτέλους
    εξαφανιστεί αυτή ‘η γενιά του Πολυτεχνείου’ που όσο
    έφαγε,έφαγε! δεν έχει μείνει άλλο να φάνε! έλεος πια!!!!

    αυτά και άλλα πολλά -μεγάλη κουβέντα άνοιξες φίλε μου!

  2. Γιατί μου πήρες το banner-ακι μου χωρίς να με ρωτήσεις Φανούρη;
    Αυτό λέγεται κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας, να το ξέρεις ε! 😉

  3. ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΙΣΩ ΚΛΕΦΤΡΗ .
    ΑΥΤΑ ΣΕ ΜΑΘΕΝΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ?
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ *@!*#*!!!

  4. μα,καλα! εδώ ο κόσμος καίγεται κι εσείς με μπανιέρες
    ασχολείστε??
    τστστστς!!!!!!!!

  5. Αμάν πια,δεν γίνετε να πάρετε στα σοβαρά τίποτα???Βάλτε τζακούζι αν δεν θέλετε μπανιέρες!!!!Οφου!!!

  6. ΦΑΝΗ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ,
    ΕΠΑΕ ΕΝ ΕΧΟΜΑΙ ΝΕΡΟ , ΚΑΙ ΣΥ ΤΖΑΚΟΥΖΙΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ ???
    ΑΚΟΥΕΙΣ ΔΙΑΛΕ ΤΣ’ ΑΠΟΛΥΜΑΡΕΣ ΣΟΥ ?
    ΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙΣ , ΠΕΤΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΧΑΡΩ !!!

Leave a Reply

