ΚΑΥΣΩΝΑΣ!!!

Μερικοί τυχεροί ήδη έχουν πάει κάπου να δροσιστούν και μερικοί άλλοι απλά λιώνουν και περιμένουν να πάνε διακοπές μήπως και δροσιστούν λίγο.

Υπάρχει βέβαια και μία άλλη κατηγορία ανθρώπων που πάνε διακοπές και ξεχνάνε να γυρίσουν!!! Επειδή με αυτά που βλέπω τρελαίνομε, σας παρουσιάζω κάποιους προορισμούς που δύσκολα,τουλάχιστον εγώ, μπορεί κάποιος να επισκεφτεί!!!!. 

images1.jpg

11.jpg

21.jpg

4.jpg

5.jpg

Ακρογιαλιές και παραλίες παρέα με απίθανα μωρά!!!!

e.jpg

er.jpg

gh.jpg

Και εγώ ανάσκελα να παρακαλάω να έρθει κάποια να μου κάνει μασάζ!!!!

image001.jpg

 

8 Responses

  1. ΩΡΑΙΑ Η ΦΑΤΣΑ ΤΟΥ “ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ”……..

  2. ΑΦΗΣΑΜΕ ΤΑ ΛΟΥΤΡΙΝΑ ΚΑΙ ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΑ ΓΟΥΝΙΝΑ ?

    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΕΟΠΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ!!!

  3. ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ….. ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΟΒΑΡΕΨΑΤΕ.ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΝΤΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ;;;;

  4. ΠΑΛΙ ΚΡΥΦΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΜΕ ΤΑ ΜΩΡΑΚΙΑ ΜΟΥ…ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΤΖΑΚ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΜΟ ΕΧΟΥΜΕ ΧΩΡΟ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΤΟΣ

  5. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΤΖΙΚ…………………..ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΑΒΑΤΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ …………ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!
    (Παρακαλω πολυ το “ΜΕΜΑΡΑΣ” να γινει “ΒΑΡΒΑΤΟΣ”….και η εδρα μου θα ειναι τα νησια “ΜΠΑΡΜΠΕΙΝΤΟΣ”).
    ΜΠΑΡΜΠΕΡΗΣ + ΒΑΡΒΑΤΟΣ = “ΜΠΑΡΜΠΕΙΝΤΟΣ”

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!

  6. ΝΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ,ΤΟΝ ΤΗΡΕΣΣΙΑ ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΑΣΠΑΣΙΑ.

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΤΗΡΕΣΣΙΑ???

  7. ΘΑ ΞΕΝΟΠΗΔΑΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚ,ΓΙ’ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΤΗΡΕΣΣΙΑΣ ,Ο ΙΟΣ ΤΗΣ ΕΛΩΝΟΣΙΑΣ…………

Leave a Reply

