ΜΙΑ ΜΟΛΟΤΩΦ ΣΤΟ 3!!! (κερασμένη απο μένα…)

Tόσα χρόνια τα ίδια και τα ίδια. Όποτε στην Βουλή είναι έτοιμο πρός ψήφησμα κάποιο νομοσχέδιο που θα εξυπηρετή τα συμφέροντα των ανθρώπων που ανεβωκατεβάζουν κυβερνήσεις, επεισόδια θα γίνονται. Ποιός ασχολείται όμως? ΚΑΝΕΝΑΣ. Ούτε οι δημοσιογράφοι, ούτε και εμείς. Όλοι ασχολούμαστε με επεισόδια και μ……ς!!! Προσωπικά τους έχω γραμμένους όλους. Όχι γιατί δεν έχω άποψη αλλά γιατί έχω καλύτερα πράγματα να ασχοληθώ!!! Ασχολούμαι με πράγματα που πραγματικά με κάνουν να νίωθω υπερήφανος που είμαι ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ!!!

Υ.Γ Ευχαριστώ την Ελληνική Αστυνομία που αφήνει εδώ και 3 χρόνια, να κυκλοφορούν ελεύθεροι 22 εμπρηστές!!!

6 Responses

  1. Τί να λέει ρε συ Theofanis, με χαρές του τύπου: “Το πήραμε το πήραμε το Ευρωπαϊκό”, δεν μπορούμε να προοδεύσουμε και ιδιαίτερα.. Καλά κάναμε και το πήραμε, αλλά έτερον εκάτερον. Τί να το κάνω εγώ το Ευρωπαϊκό, μπορεί ο Ζαγοράκης να μου δώσει το πτυχίο μου, το οποίο ΔΕΝ μπορώ να πάρω εδώ και 3 μήνες που εκκρεμεί η πτυχιακή μου λόγω της κατάληψης; Δε νομίζω. Όταν χάσω τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ γι’αυτον το λόγο, μήπως θα με διορίσει ο Otto Rehacles σε κάποια καίρια θέση της Ομοσπονδίας; Μπααα!
    Κι έχω τους “έγκριτους αναλυτές” της πρωινής ζώνης να λένε το μακρύ και το κοντό τους.
    – “Οι κουκουλοφόροι είναι Τούρκοι πράκτορες”
    – “Μα τί είναι αυτά που λέτε κύριε Οικονομέα, είναι ολοφάνερο πως είναι κυβερνητικοί παράγοντες, από τη στιγμή που δεν έχουμε επώνυμες συλλήψεις” …κλπ κλπ κλπ
    Τ’ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΟΥΝΙΟΥΝΤΑΙ!!!!

  2. Και όταν κουνιούνται…κάνουν θόρυβο!

  3. Φίλοι μου αυτό το οποίο με ενοχλεί περισσότερο είναι το γεγονός πως κάποιοι με το έτσι θέλω θέλουν να περάσει το δικό τους.Και οι μεν και οι δε . Δεν πέρνω το μέρος κανενός πολύ απλά γιατί δεν με ενδιαφέρουν.Φίλε jagg οι καλοί δεν χάνονται…

  4. ΚΑΛΑ ΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ,ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ !!? ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΜΕΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΕ ΔΥΟ ΜΟΛΟΤΩΦ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΔΙΚΑΤΟΥΣ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ…………………………………………………………………………………………………………………………………………ΜΕΜΑΡΑΣ

  5. Jagg ΕΧΕΙΣ ΩΡΑΙΑ ΠΟΔΙΑ !!! ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΣΕΠ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΡΟΣΟΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Thanx Μέμος, το δουλεύω ως εναλλακτική….

Leave a Reply

